Zamiana nieruchomości gruntowej
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- Wniosek o zamianę nieruchomości gruntowej.
Komórka organizacyjna
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami.
Opłaty
Nie pobiera się.
Termin i sposób realizacji
Do 60 dni.
Podstawa prawna
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami.
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
W przypadku nierównej wartości zamienianych nieruchomości stosuje się dopłatę, której wysokości jest równa różnicy wartości zamienianych nieruchomości. Wartość nieruchomości ustala rzeczoznawca majątkowy.
W przypadku braku kompletu informacji wymaganych we wniosku Wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Urzędzie Gminy w Kobylance w Punkcie Obsługi Interesantów, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania. Nieuzupełnienie wniosku w wyznaczonym terminie spowoduje pozostawienie go bez rozpatrzenia.
Podanie numeru telefonu i godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.