Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Gmina Kobylanka

Zamiana nieruchomości gruntowej

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek o zamianę nieruchomości gruntowej.

 Wniosek w pliku programu Word

Wniosek w pliku PDF


Komórka organizacyjna

Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami.


Opłaty

Nie pobiera się.


Termin i sposób realizacji

Do 60 dni.


Podstawa prawna

Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami.


Tryb odwoławczy

Nie przysługuje.


Dodatkowe informacje, uwagi

W przypadku nierównej wartości zamienianych nieruchomości stosuje się dopłatę, której wysokości jest równa różnicy wartości zamienianych nieruchomości. Wartość nieruchomości ustala rzeczoznawca majątkowy.

W przypadku braku kompletu informacji wymaganych we wniosku Wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Urzędzie Gminy w Kobylance w Punkcie Obsługi Interesantów, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania. Nieuzupełnienie wniosku w wyznaczonym terminie spowoduje pozostawienie go bez rozpatrzenia.

Podanie numeru telefonu i godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.