Sprzedaż na własność nieruchomość oddaną w użytkowanie wieczyste
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- Wniosek o sprzedaż na własność nieruchomości oddanej w użytkowanie wieczyste.
Załączniki:
- aktualny odpis z księgi wieczystej
Komórka organizacyjna
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami.
Opłaty
Nie pobiera się.
Termin i sposób realizacji
Do 60 dni.
Podstawa prawna
art. 32, ust. 1 i 2, art. 37 ust. 2, pkt. 5 i 69 ustawy o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 782 z późniejszymi zmianami),
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
Warunkiem załatwienia wniosku jest wyrażenie woli nabycia prawa własności przez wszystkich użytkowników wieczystych ujawnionych w księdze wieczystej dla danej nieruchomości.
Podanie numeru telefonu i godzin, w których można uzyskać kontakt z Wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
W przypadku braku kompletu informacji wymaganych we wniosku, Wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Urzędzie Gminy w Punkcie Obsługi Interesantów w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania. Nieuzupełnienie wniosku w wyznaczonym terminie spowoduje pozostawienie go bez rozpatrzenia.